2021-2022 Bahar Dönemi Kurumlararası Yatay Geçiş Kayıt ve Başvuru Tarihleri

2021-2022 Bahar Dönemi Kurumlararası Yatay Geçiş Kayıt ve Başvuru Tarihleri

    Yatay Geçiş Başvuru ve Bilgilendirmeleri

    Başvuru işlemleri için aşağıda bulunan link üzerinden başvurunuzu yapabilirsiniz. (Manuel başvuru alınmamaktadır.) Değerlendirme sonucu ile ilgili web sayfamızı takip edebilirsiniz.

    Online Başvuru için aşağıdaki linki tıklayınız.

    https://sis.biruni.edu.tr/oibs/hoa_app/ tıklayınız.

    Kurumlararası Yatay Geçiş Kontenjanları için tıklayınız.

    Kurumlararası Yatay Geçiş ( Not ortalaması ile ) ve Merkezi Yerleştirme Puanı ile Yatay Geçiş (Ek Madde-1) için İstenen Belgeler

    • Öğrenci Belgesi (Islak İmzalı / E-Devlet Çıktısı)
    • Transkript (Başarı Durum Belgesi) (Islak İmzalı / E-Devlet Çıktısı)
    • YKS Yerleştirme Belgesi
    • YKS Puan Kartı
    • Disiplin durumunu belirten belge (transkript üzerinde disiplin durumu belirtilmiş ise ayrıca belge istenmez.)
    • Ders planı (Islak İmzalı / İnternet Çıktısı)
    • Ders içerikleri (Islak İmzalı / İnternet Çıktısı)
    • Kayıtlı olunan üniversiteden alınan yatay geçişine engel bir durum olmadığına dair belge (Kesin kayıt sırasında teslim edilmek üzere)
    • Lise diplomasının  fotokopisi

    Yurt Dışı Kurumlararası Yatay Geçiş ( Ortalama ile ) İçin İstenen Belgeler

    • Öğrenci Belgesi (Islak İmzalı)
    • Transkript (Başarı Durum Belgesi) (Islak İmzalı)
    • Ders planı (Islak İmzalı)
    • Ders içerikleri (Islak İmzalı)
    • Pasaport Fotokopisi
    • Hudut giriş/çıkış belgesi (E-Devlet Çıktısı)
    • Üniversite tanınırlık Belgesi