2021-2022 Güz Dönemi Not Ortalaması Kapsamına YURT DIŞI Kurumlar Arası Yatay Geçiş Sonuçları

2021-2022 Güz Dönemi Not Ortalaması Kapsamına YURT DIŞI Kurumlar Arası Yatay Geçiş Sonuçları

    Doğrulama Kodu

    Kayıt Tarihleri

    04-08 EYLÜL 2021

    GEREKLİ EVRAKLAR

    2021-2022 Güz Eğitim-Öğretim dönemine “YURT DIŞI KONTENJANI”  ile Üniversitemize kurumlar arası yatay geçiş hakkı kazanan aday öğrencilerin aşağıda belirtilen evrakları kesin kayıt esnasında Öğrenci İşleri Direktörlüğüne telim etmeleri zorunludur.

    Yurt Dışı Yatay Geçiş kapsamında kayıt hakkı kazanan adayların aşağıda yer alan evraklar ile bizzat kayıt yapması; evrakların orijinal olmaması durumunda ve evrak teyidinin üniversite/ ilgili konsolosluklar ile teyidinin yapılamaması durumunda kesin kayıt işlemi gerçekleşmeyecek olup, aday öğrencinin başvurusu iptal edilecektir.

    • Orijinal Dil Öğrenci Belgesi (Islak imzalı/ E-imzalı ve Mühürlü)
    • Türkçe Çeviri Öğrenci Belgesi (Islak imzalı/ E-imzalı ve Mühürlü)
    • Orijinal Dil Başarı Durum Belgesi (Islak imzalı/ E-imzalı ve Mühürlü)
    • Türkçe Çeviri Başarı Durum Belgesi (Islak imzalı/ E-imzalı ve Mühürlü)
    • Yatay Geçiş Yapmasında Engel Bir Durum Olmadığına Dair Belge
    • LYS/YKS Sonuç Belgesi (Kayıtlandığı yıl sınava girmiş ise)
    • ÖSYS/YKS Yerleşme Belgesi (Kayıtlandığı yıl sınava girmiş ise)
    • Disiplin Durum Belgesi (Orijinal ve Türkçe Dil)
    • Ders İçeriği (Islak imzalı/ E-imzalı ve Mühürlü)
    • Pasaport Fotokopisi
    • Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
    • Hudut Giriş/  Çıkış Belgesi (E-devlet çıktısı)
    • Lise Mezuniyet Belgesi (E-devlet/Fotokopi)
    • Üniversitenin Tanınırlık Belgesi (YÖK)
    • Üniversitenin ilk 500’de Olduğunu Gösteren Belge